среда, 4. децембар 2013.

November favorites

Zdravo.:) U ovom postu izdvojio sam stvari koje sam koristio u novembru mesecu. Neki od proizvoda nisu tako novi, ali sam ih tek sada otkrio.

Prvi proizvod je I love... shower creme sa mirisom kokosa. Kupka koja ima najlepši miris ikada i koji dugo traje posle kupanja. Nabavio sam je u DM-u i koštala je oko 480 din. što i nije mnogo s' obzirom da je bočica od 500 ml. Pored coconut mirisa, kod nas se mogu naći i Vanila, Mango, Malina i borovnica. U asortimanu postoji i mleko za telo i piling.

 
Drugi proizvod je Nivea BB Cream 5in1 Beautifying Moisturizer. Prezadovoljan sam ovim proizvodom od kako sam počeo da ga koristim. Za ovu kremu sam saznao na Perwoll Fashion Week-u gde sam dobio tester,ali je nisam odmah isprobao. Takođe se može naći u DM-u i košta oko 700 din. Može da služi i kao podloga pre pudera ili da samo nju imate na licu jer je sa njom predobra pokivenost. Ne pravi efekat maske i lice ima prirodan izgled, ujednačava ten i smanjuje vidljivost pora.Postoji u dve nijanse, light i medium.

Treći proizvod je Nivea Body In-Shower Moisturiser. Sa ovim proizvodom ste verovatno svi upoznati. Ovo mleko za telo sam takođe imao prilike da isprobam posle dobijanja testera i predobro je. Pored toga što čini kožu mekom super je što ubrzava vreme spremanja kada žurite negde. Može se naći u Lilly-u,DM-u i supermarketima. Cena je oko 470 din. 



Sledeći proizvod je parfem koji sam dobio na poklon.U pitanju je parfem Police To Be. Od kako sam počeo da ga koristim zapostavio sam sve ostale parfeme. Nije bas nov proizvod.Izasao je 2012 ili čak 2011 god. Predobro miriše.Glavne note se grejpfrut,crni biber i list ljubičice.Najzanimljivije kod ovog parfema je bočica u obliku lobanje.

 

Peta stvar koju sam otkrio u novembru su dve knjige. Njih sam kupio krajem oktobra,ali su stajale na polici jako dugo i onda sam ih obe pročitao u roku od nedelju dana. Prva je "Prednosti jednog marginalca" Stiven Sboski (600 din. Vulkan), a druga je "Pre nego što umrem" Dzeni Daunam (740 din. Laguna). Postoje i filmovi koji su radjeni po knjigama,to su  "Perks of being a wallflower" i "Now is good". Toplo preporučujem i knjige i filmove jer su odlični.

 

Film koji mi je obeležio ne samo novembar već prethodna tri meseca je "Perks of being a wallflower".Ne znam ni sam zbog čega. :) Kao i dokumentarac "The September Issue" koji prati ceo proces nastajanja septembarskog boja Vogue US. Prepoučio bih i film "Lifetime- house of Versace" koji je izašao u novembru.


I za kraj, muzika. Album koji je obeležio novembar mesec je Lorde " Pure Heroine".Sa pesmom Royals, Lorde je skočila na prvo mesto Billboard liste. 

 












Нема коментара:

Постави коментар